Les xarxes socials com Facebook són una eina perfecta per a connectar amb persones del teu entorn, de l'escola, feina, etc, però també han destacat com a generadores d'opinió, és a dir, unes eines extraordinàries per allò que en diem "el boca orella". En aquest sentit les multinacionals veuen amb preocupació com es difonen els seus errors entre usuaris i clients. Així ens arriba el cas de la companyia Media Markt a la que li ha sorgit un grup -amb 56 membres a dia d'avui- anomenat Odio Media Markt que explica els problemes que han tingut els compradors amb el servei tècnic o amb aparells defectuosos. Els membres del grup s'expliquen les experiències negatives i són una font d'informació alternativa.
Altres grans companyies com Nike, Starbucks o Microsoft tenen els seus grups d'afins o de detractors. En informàtica, per exemple, són nombrosos els grups que "odien" Windows en totes les seves variants, també n'hi ha d'altres que el defensen i són una eina per estar en contacte amb els desenvolupadors. Entre les gransempreses, qui més qui menys té alguna campanya de bescantadors. Només cal buscar a grups amb noms com Mercadona, Carrefour, etc. Per defecte sembla que Facebook mostra primer els associats que hi estan d'acord.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari