La cadena de supermercats posa en marxa aquest setembre una campanya de promoció de productes catalans destinada a potenciar el consum d’articles d’alimentació a Catalunya. La iniciativa compta amb 600 referències, un 24% més que la campanya de 2010, i una rebaixa en els preus de fins el 50%.
Sota el lema “Benvinguts AlimenTACió”, la iniciativa té un component d’estalvi i, alhora, vol mostrar el seu compromís i suport a la producció agroalimentària del país.L’objectiu de la campanya és traslladar al consumidor els aspectes qualitativament més valorats dels articles elaborats al Principat a preus competitius.
Entre els productes de la campanya s’hi poden trobar els d'Indicació Geogràfica Protegida (IGP) i Denominacions
d’Origen (DOP).
Això és un fuster que busca un ajudant de fusteria i un dia li arriba un noi jove:
-Miri, m’interessa la feina de fuster…
- Molt bé noi! Doncs a veure què saps fer- li treu un tronc gruixut i li posa al davant
-Treu-me un Sant Josep d’aquí!
I el noi tot decidit agafa una eina que li vagi bé i comença a picar i a treure fusta i més fusta, i més fusta i més fusta… fins que li queda un llistonet petitó a la mida d’un llapis i el fuster li diu
- Escolta, que no t’he dit que ... Llegir més
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari