Jordi Anguera Camós és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra. Va ser director de Programes de la Secretaria General de Joventut del Departament del Conseller Primer on va desenvolupar els programes d’emancipació com les Borses d’Habitatge Jove o els Préstecs per a l’emancipació. Va ser auditor de comptes a PricewaterhouseCoopers i es va especialitzar en auditories del sector de serveis i sector públic. Des de febrer del 2007 és al capdavant de l’Agència Catalana de Consum (ACC), des d’on s’ha proposat que els consumidors catalans assoleixin el nivell de coneixement dels seus drets i deures que tenen els consumidors dels països europeus més conscienciats.
Sobre què reclamen els consumidors en una conjuntura de crisi com l’actual? Quines eines té l’usuari per lluitar contra el frau i les pràctiques abusives d’algunes companyies de serveis? Consumim pràcticament les 24 hores del dia però... Davant del conflicte o l’abús, tenim l’hàbit de reclamar? L’arbitratge com a sistema de resolució de conflictes, és ràpid i gratuït, però té el mateix valor que una sentència judicial?. Aquests són alguns dels temes que hem tractat amb Jordi Anguera com a responsable de l’organisme que té totes les competències de la Generalitat en matèria de consum.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari