Segueix-nos a xarxes per estar al corrent de les últimes novetats
Les grans infraestructures de transport a casa nostra han estat i són motiu de polèmica. L’economista Germà Bel ens dóna la seva particular visió d’uns temes que es dilaten en el temps com la reivindicació de la gestió dels aeroports catalans, els dubtes sobre l’eficàcia del TGV com a mitjà de transport i un servei de Rodalies que no compleix amb les necessitats dels usuaris. Autor, juntament amb Xavier Fageda, de l’assaig Aeroports i Poder (d’Edicions 62), és professor d'Economia Política a la UB i especialista en transports i infraestructures.
En el decurs de l'entrevista Bel lamenta que els darrers anys s'ha deixat d'invertir en un servei massiu com és el de Rodalies en benefici d'un transport més veloç però qüestionable quant a la seva eficàcia, si valorem el consum de recursos públics que representa. Bel argumenta també que l'alta velocitat no val per a connectar-nos amb Europa, "com a molt valdrà per a Perpinyà", subratlla.
Aquesta entrevista és una col.laboració entre Jornal.cat i Sies.tv
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari