L'ACC obre expedient a Renfe


El mateix dia en què el responsable de Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal, plantejava la necessitat que Renfe indemnitzi els retards que pateixen els seus usuaris, tal com passa en companyies aèries, fent-se ressò del que ja havien reivindicat algunes organitzacions de consumidors, el Govern de la Generalitat ha autoritzat l’Agència Catalana del Consum del Departament de Treball i Indústria a obrir un expedient informatiu a l’empresa Renfe. L’expedient s’ha obert per preservar els drets dels usuaris i consumidors davant les incidències que han patit ens els últims mesos. Segons ha anunciat avui el Director de l’Agència Catalana del Consum, Ciriaco Hidalgo, l’expedient s’obre pels “reiterats incidents i sobretot per la nul·la voluntat de Renfe a donar una resposta clara a les situacions que s’estan produint”. El Director de l’Agència Catalana del Consum ha afegit que “es pot entendre la indignació dels usuaris davant situacions d’absoluta, nul·la o inexistent informació als consumidors que ahir van arribar a ser molt perilloses”. Ciriaco Hidalgo ha avançat que l’expedient informatiu obert avui implica el requeriment formal a Renfe d’informació sobre causes dels incidents que han generat les queixes dels usuaris, així com l’enviament d’inspectors de l’Agència Catalana del Consum a les estacions de la companyia per recopilar les dades sobre els problemes patits pels consumidors de l’empresa ferroviària.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article