Les peculiaritats de la 'generació del messenger'
IBLnews fa esment d'alguna de les veus que s'alcen darrerament per definir una nova generació, la que anomenen dels IMERS (instant messaging), és a dir, la generació del missatge instantani. El diari recull l'opinió de Mary Meeker, consultora de Morgan Stanley, que reflexionava en la Universitat d'Stanford, sobre els joves i els nous canals de comunicació. L'experta assegura que en mirar el que ara fan els nens es pot preveure el que serà la futura societat de la informació.
Altres experts delimiten la generació formada pels joves nascuts després de 1980, la primera que ha crescut completament en la cultura d'Internet i les telecomunicacions. Joves d'entre 13 i 21 anys que es comuniquen habitualment enviat textos curts, fotografies o vídeos via correu electrònic i SMS i molts d'ells ja tenen el seu bloc particular. Un estil de vida que ja han batejat com "Always on" o "sempre connectats". Els especialistes comproven que, a diferència del que significa la relació passiva amb la TV, tot el que es mou al voltant dels missatges de text, els xats, etc, crea una comunicació activa persona a persona. Si que és la generació que s'ha abocat als videojocs però també la que ha trobat un canal per a la seva creativitat a través de vídeos penjats a You Tube.
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari