Una aplicació al mòbil substitueix les targetes de fidelitat


Oferir al client una targeta de fidelitat que comporta certes avantatges és un costum cada vegada més estès entre cadenes de supermercats, botigues de roba, de decoració o de bricolatge però, amb això també es posa a prova la capacitat que té el client d'emmagatzemar a la seva cartera un munt de targetes que, a banda dels beneficis que li puguin suposar són una nosa i també uns residus, sovint de PVC (plàstic no reciclable). Davant d'això, la companyia francesa Fidall ha llançat una aplicació a través de la qual es poden carregar les diferents targetes de fidelització al mòbil.

Fidall té capacitat per a 300 targetes diferents i ja compta amb més de 200.000 seguidors al país veí.

La companyia ja ha signat diversos acords amb grans magatzems i establiments comercials per adaptar les que té el client a la "fidelització virtual". Un pas que es fa en pocs segons, sense haver de registrar ni omplir formularis.

Malgrat els temps que corren, i a pesar que els punts per a obtenir descomptes o regals són un esquer per a obtenir la fidelització dels consumidors, darrerament està sorgint però amb força una nova fòrmula en la que els punts acumulats pels clients es poden reconvertir en donacions a les ONG que fan les empreses en nom dels seus clients.

Més informació:Fidall

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article