Oferir al client una targeta de fidelitat que comporta certes avantatges és un costum cada vegada més estès entre cadenes de supermercats, botigues de roba, de decoració o de bricolatge però, amb això també es posa a prova la capacitat que té el client d'emmagatzemar a la seva cartera un munt de targetes que, a banda dels beneficis que li puguin suposar són una nosa i també uns residus, sovint de PVC (plàstic no reciclable). Davant d'això, la companyia francesa Fidall ha llançat una aplicació a través de la qual es poden carregar les diferents targetes de fidelització al mòbil.
Fidall té capacitat per a 300 targetes diferents i ja compta amb més de 200.000 seguidors al país veí.
La companyia ja ha signat diversos acords amb grans magatzems i establiments comercials per adaptar les que té el client a la "fidelització virtual". Un pas que es fa en pocs segons, sense haver de registrar ni omplir formularis.
Malgrat els temps que corren, i a pesar que els punts per a obtenir descomptes o regals són un esquer per a obtenir la fidelització dels consumidors, darrerament està sorgint però amb força una nova fòrmula en la que els punts acumulats pels clients es poden reconvertir en donacions a les ONG que fan les empreses en nom dels seus clients.
Més informació:Fidall
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari