Nova oficina de consum a Parets del Vallès
Parets del Vallès compta des d'ahir amb una oficina de Servei de Comerç i Atenció al Consumidor Scac. Des d'aquest punt es pretén donar un servei d'assessorament, arbitratge i mediació tan al consumidor com als comerciants del municipi. Des de l'Scac es tramitaran reclamacions a més de fomentar el consum responsable i de proximitat mitjançant la informació i la formació.
És un servei totalment gratuït i es poden fer consultes per telèfon al 93 573 88 88 o bé adreçant un e-mail a [email protected].
L'oficina compta amb el suport i la col.laboració de l'ajuntament de Parets del Vallès, la Diputació, l'Agència Catalana de Consum (ACC) i la Unió de Consumidors de Catalunya (UCC)
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
buenas tardes
necesitaba hacer una reclamacion sobre una compañia telefornica ,que debo hacer?
Saludos
DONDE PUEDO RECLAMAR POR UNAS DEFICIENCIAS ENUNOS TRABAJOS QUE ME HICIERON EN MI CA, LA EMORESA ES DE SANTA COLOMA DE GRAMANET, ME TENGO QUE DIRIGIR A ESE AYUNTAMIENTO?
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari