Coincidint amb la celebració a Barcelona del Mobile World Congress, la cadena d'establiments de menjar per emportar Nostrum ha iniciat una campanya innovadora que combina ofertes i una promoció basada en la geolocalització a través de telèfon mòbil. Entre d'altres ofertes, fins aquest dijous Nostrum ofereix macarrons biològics certificats a un sol euro i en fa difusió a través d'una aplicació als telèfons mòbils que geolocalitza els locals, una innovació desenvolupada per l'empresa catalana Qponia. Els clients únicament han de mostrar la pantalla del mòbil per accedir als biomacarrons o a les altres promocions que inclou. La tecnologia que hi ha darrera els cupons promocionals de Qponia és fruit del treball d’un equip liderat per l’enginyer Jordi de los Pinos, procedent del MIT.
La primera firma d’envergadura que ha assumit aquesta tecnologia pionera que presenta Qponia, com a mètode de promoció, és la cadena de menjar per emportar Nostrum que ha optat pels cupons virtuals com a estratègia per arribar a un important segment de la seva clientela: professionals qualificats, estudiants i, en general, gent jove.L'aplicació per mòbil, es va llançar al mercat tot just fa un mes i es pot descarregar des de l’Apple Store i l’Android Market i funciona per a Iphone i terminals Android. Permet anunciar als comerços sense cap mena de risc, ja que només es cobra quan un client fa servir un cupó des d’un establiment.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari