Gas Natural i l'OCUC acorden la mediació amistosa per a resoldre reclamacions de clients


La companyia energètica i l'Organització de Consumidors i Usuaris de Catalunya (OCUC) fomentaran la realització d'estudis i l'intercanvi d'informació relacionada amb el consum energètic. Les dues entitats han han subscrit un conveni per a desenvolupar mecanismes de mediació amistosa de reclamacions i de protecció dels clients dels serveis energètics de la companyia. Gas Natural facilitarà a l'OCUC diferents canals de comunicació amb l'Oficina de Garantia de Servei al Client, que al seu torn s'encarregarà de la tramitació de les reclamacions que li remeti l'OCUC, per a defensar els interessos dels consumidors amb la màxima col·laboració i eficàcia. D'altra banda, la companyia energètica i l'associació desenvoluparan activitats de formació i educació en el consum responsable de tots els ciutadans i dels usuaris de serveis energètics. De la mateixa manera, l'acord signat també preveu la realització d'estudis i l'assessorament mutu, així com l'intercanvi d'informació en qüestions relacionades amb el consum i els serveis energètics. Per a Gas Natural, l'orientació al client i la qualitat de servei constitueixen uns valors fonamentals d'actuació. La companyia dedicarà un important esforç per a conèixer i satisfer les necessitats dels seus clients, per a millorar de manera continuada la qualitat i seguretat dels seus productes i serveis, i per a proporcionar un servei excel·lent.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article