Autocontrol insta Bankinter a modificar una campanya publicitària


Autocontrol, l'Associació per a l'Autorregulació de la Comunicació Comercial, ha demanat a Bankinter que modifiqui la campanya de promoció de la seva targeta de crèdit "Capital One Platinum" ja que la considera publicitat enganyosa. Tot va ser arrel de la denuncia de l'Associació d'Usuaris de la Comunicació (AUC), presentada contra la campanya que promou l'ús de l'esmentada targeta per la que s'obtindrà un estalvi del 3% en les compres. La condició escrita en lletra pràcticament il.legible però, és que a canvi, ha d'acceptar el pagament a terminis, fet que comporta pagar uns interessos del 19,84% TAE. Interessos als que s'haurà de fer front mensualment, mentre que el 3% de l'estalvi en les compres no serà retornat fins passat un any, segons denuncia l'AUC. Autocontrol, entitat creada per anunciants, agències i mitjans de comunicació, dóna suport a la denuncia per considerar que quan una publicitat no incorpora informació essencial a l'hora de valorar l'oferta en el gruix principal de text, sinó que la dóna diluida entre diferents informacions i en lletra de dificil lectura, té un caràcter enganyós. Font: Consumer

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article