Ibèria reduirà capacitat dels avions i mantindrà freqüències per competir amb el TGV


Aquesta és una iniciativa anunciada per la companyia que pretén així mantenir un pols amb el TGV, especialment en la línia Madrid-Barcelona. Així Ibèria cambiarà els seus avions Boeing 757 amb capacitat fins a 200 passatgers per Airbus A319, que compten amb un màxim de 141 seients. Els directius de l'aerolínia consideren que la clau de competir en el servei és el temps de durada dels trajectes, si el TGV no assoleix les dues hores i mitja de trajecte la competència serà important. En relació a la Terminal Sud del Prat, els responsables de la companyia consideren que el principal repte serà l'eficiència, en la seva opinió les actuals intal.lacions tenen limitacions importants com és la impossibilitat d'utilitzar les dues pistes de manera independent i, asseguren, que si Ibèria i el seu pont aèri no operen des de la Terminal Sud, el principal perjudicat serà el consumidor català, ja que, si la companyia segueix operant des de la terminal actual, estarà perdent més de vint minuts en el temps de viatge invertit pel client. Quant a fer viatges intercontinentals des del Prat, els directius d'Ibèria, reconeixen el dret dels passatgers a reclamar-los però rebutgen programar-los perquè la companyia ha de seguir els seus criteris "segons el seu comtpe de resultats". Font: Yahoonews

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article