La roba i les compres privades estimulen el comerç on line a França


Les compres per xarxa han crescut un 33% el darrer any a França, i el volum de negoci s'ha elevat a 9,3 milions d'euros, segons un estudi de la societat Benchmark. Les dades utilitzades venen de l'activitat registrada per més de cinquata venedors en línia (Fnac, Alapage, Rue du Commerce, La Redoute, Houra, AuchanDirect, Pixmania...). Per sectors, el tèxtil i els complements és el que ha enregistrat un increment més notable (+ 41%), diverses firmes de prêt-à-porter han duplicat el volum de negoci en els darrers mesos. El creixement de l'e-comerç és un fet evident al país veí i ja representa un 10% de les vendes en sectors de gran públic com l'electrònica i l'informàtica. Paral•lelament, el comerç electrònic continua la seva obertura en el mercat de la higiene-bellesa, l'equipament de la casa i, fins i tot, l'automòbil, ajudat per la implantació de nous conceptes de distribució i d'una nova clientela que es basa en Internet. Segons l'estudi, tot i que menys d'un de cada dos francesos fa les seves compres per Internet els índexs de creixement de l'e-comerç continuen sent molt forts. Font: Le Monde

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article