L'etiqueta Windmade servirà perquè els consumidors identifiquin els productes que es fabriquen amb energia eòlica i, d'altra banda, serà un distintiu per a les empreses que vulguin comunicar el seu compromís amb les energies alternatives i el medi ambient.
Fabricar amb energia eòlica ja és competitiu, la força derivada del vent ja permet fabricar productes a un preu abastable, ara només cal que consumidors i empreses tinguin el compromís i la complicitat per començar a desplaçar la producció derivada de l'energia fòssil i triar les energies netes. La iniciativa va dirigida als que creuen que un dels ingredients més importants d'un producte és l'energia utilitzada per produir-lo.El gener d'aquest any van donar el seu suport a aquest etiquetatge algunes empreses lider mundial i organitzacions sense afany de lucre com el Consell Mundial d'Energia Eòlica, l'organització ecologiesta WWF, el Grup LEGO, UN Global Compac, Vestas Wind Systems, PricewaterhouseCoopers i Bloomberg. La iniciativa és una resposta a la demanda creixent de productes sostenibles.
Més informació
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari