Els anunciants demanen la reducció dels espais de publicitat a TV


L'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA) pretén pactar amb les televisions que els espais publicitaris entre la programació no passin de 12 minuts, enlloc dels 17 minuts actuals. Els anunciants estan preocupats perquè consideren que la saturació d'espots va en contra dels seus interessos, que són, en definitiva, fer arribar els seus productes al consumidor. Juan Ramón Plana, president de l'entitat que compta amb 160 associats, ha afirmat que la televisió és encara el suport més eficaç per a la publicitat, en la qual s'inverteix un 60% del total de les campanyes publicitàries. 'No volem que la TV tingui menys anuncis' afegeix,' sinó que tingui els justos per a no cansar a l'espectador fet que comportarà que siguin més eficaços'. Actualment la llei permet que els espais publicitaris tinguin un màxim de 12 minuts d'anuncis convencionals més 5 minuts d'altres tipus de campanyes (patrocinis, anuncis d'altres programes...). Font: Canal TDT

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article