El Corte Inglés i la Casa del Llibre entre les webs més persuasives de l'e-comerç


Un estudi sobre la capacitat de persuasió de l'e-comerç, elaborat per la consultora de màrqueting digital Multiplica, constata que les botigues on-line de El Corte Inglés i La Casa del Llibre són les que utilitzen técniques més encertades per a convertir el visitant en client. L'estudi ha analitzat les 30 principals webs de l'e-comerç ubicades a Estats Units, Xile i Espanya -països en els que la consultora té presència-. Els resultats mostren que els punts de venda on-line espanyols no han trobat encara el camí per aprofitar els avantatges que ofereix la xarxa per a normalitzar i competir en vendes amb el comerç tradicional. Els portals del Corté Inglés i La Casa del Llibre són els millor qualificats i figuren en els llocs 9 i 10 de la classificació. Amazon, és el més valorat, seguit d'Overstock i Buy. A distància els segueixen Fnac i Eroski (llocs 18 i 19) i encara dins dels millors qualificats trobem Carrefour, Caprabo, Venca, Optize, PC City i Fotoprix. L'estudi evidencia que el comerç on line encara està aferrat al concepte tradicional d'aparador, en lloc d'aprofitar els avantatges que dóna Internet per apropar al producte que es vol vendre, com pot ser la utilització de vídeo per acostar el producte al client o intentar traslladar l'experiència de compra satisfactòria al mateix web. Font: Marketingdirecto

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article