El BBVA converteix les seves oficines en centres comercials


El BBVA ha iniciat una campanya en la que es vol desmarcar de tots els seus competidors que ofereixen TAE's intrigants als estalviadors i ha optat per estirar el fil del consum. Una iniciativa, diu en la presentació, que "vol facilitar l'accés a nous segments de la població als serveis financers i ampliar l'oferta a d'altres productes i serveis no financers". Així, a partir d'ara destinarà uns 'aparadors' en les seves oficines en els que es podrà comprovar l'oferta d'electrodomèstics, utillatge per la casa, assegurances, cotxes i, fins i tot, pisos de compra i de lloguer. Per començar, l'entitat financera treurà partit de la informació que té sobre els milions de clients a tot l'Estat i la utilitzarà com a plataforma publicitària. Directius de l'entitat, asseguraven en la presentació de la campanya que aquesta havia estat una idea guardada des de principis dels 90 però que no ha estat factible fins ara gràcies als recursos tecnologics. Font: El País

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.

  • Des que vaig saber que es demanaven crèdits al consum per pagar la comunió de la nena que espero un correctiu que posi la nostra economia a lloc.

    Com més tardi en arribar més sever haurà de ser.

    Fins aviat,
    Marc
    www.catalunyafastforward.blogspot.com

Comenta aquest article