Movistar triga 5 dies en solucionar els problemes de connexions a Valls


Fins ahir no es van posar a treballar els tècnics de Movistar en la reparació de l'antena de telefonia que havia començat a provocar problemes de connexió el divendres passat. Segons detalla el Diari de Tarragona al migdia ja es va restablir la normalitat en el servei. Durant aquests cinc dies, els clients no han pogut establir la connexió ni per enviar ni per rebre trucades i, en cas d'aconseguir-ho, les comunicacions es tallaven reiteradament. Els problemes han estat ocasionats per una avaria en una antena situada en un edifici de la plaça del Pati. La companyia no ha determinat la causa de l'avaria ni el grau d'afectació, el que si han explicat és que les principals incidències s'han localitzat a la ciutat de Valls, encara que també han afectat altres zones, explica el diari. Els usuaris afectats poden reclamar a la companyia que els abonin els dies que han estat sense servei comunicant-ho al servei d'atenció al client de Movistar, al número 609 des del mòbil o al 1485 des de qualsevol telèfon. També poden trucar al 012 per demanar informació.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article