La feina de comparar preus i condicions abans de fer una compra, sovint suposava una investigació de dies o setmanes, mentre que ara tenir aquesta comparativa a l'abast pot ser qüestió de minuts a través del mòbil. D'altres aspectes de les compres, també han pres una nova dimensió per als establiments comercials, com tenir presència en les aplicacions de mòbil en el moment que l'usuari fa recerques d'un tipus d'establiment, o constar, per exemple, en el llistat de les botigues que permeten pagar a través del telèfon. Una enquesta realitzada a 1.800 ciutadans nordamericans que utilitzen el mòbil per a les seves compres, elaborada per la companyia de màrqueting Arc Worlwide, evidencia que un 80% dels enquestats utilitza el mòbil per compres de manera esporàdica, la resta ho fa de manera freqüent. Els resultats conclouen que la tendència del sector és a créixer i que abastarà a tots els àmbits comercials, pel que recomana als establilments que han de preparar-se per a ser més atractius a aquests usuaris.
Els consumidors cada vegada utilitzen més el mòbil per fer recorreguts per pàgines web i els nous models ja disposen d'aplicacions per comparar preus, llegir crítiques, eximanar les propietats d'un producte, descarregar cupons o fer les compres directament.Ja no existeix un únic camí per comprar, i la tecnologia mòbil permet als consumidors fer transaccions a través de rutes diferents, conclou l'estudi que recull IBLnews, pel que els seus promotors aconsellen a botiguers i fabricants que tinguin també en compte aquest aspecte comercial. I compara xifres: mentre que un 51% dels consumidors té més possibilitats de comprar a través de pàgines web gràcies a les aplicacions específiques del seu mòbil, només un 4'8% dels establiments hi estan adaptats.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari