Autocontrol obliga a retirar una anunci de sucs Pascual


El Jurat d'Autocontrol (associació per a l'autorregulació de la comunicació comercial) ha declarat, arrel d'una reclamació, que la publicitat dels sucs 'Pascual' que es venen com a "refrigerats' infringeix el principi de veracitat i de legalitat. Es tracta d'un anunci on s'ofereix el producte com a refrigerat, fet que implica, segons la sentència, que el consumidor mig, normalment informat i preocupat per comprar un producte més saludable, interpreti que aquests sucs són refrigerats des de l'envasat i l'emmagatzematge fins el transport i que, per tant, el producte tindrà més qualitat que la resta, per ser més natural. Doncs no és així. Segons es deprèn de les proves presentades en el procés (i Pascual no les ha desmentit), l'empresa es limita a refrigerar aquests productes en el moment de venda al públic. Las publicitat enganyosa s'acabaria de confirmar pel fet que Pascual ven aquests 'sucs refrigerats' un 80% més cars que els sucs de la mateixa marca comercialitzats a temperatura ambiental. Cal pensar que aquesta diferència de preu només la pagarà un consumidor preocupat per prendre un producte de més qualitat, i que possiblement, acaba sent enganyat. Font: DiarioDigitalAgrario

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article