Refrescos sorpresa


Les principals marques de refrescos ens tenen acostumats a diferents varietats de sabors i composició. Primer van ser el productes light d'una mateixa beguda, després sabors afegits, o variants de te. La Cocacola es comercialitza en 6 o més formats diferents: normal, light, clàssica, amb llimona, sense cafeïna, sense cafeïna light, etc. Ara una companyia de Singapur, Anything ha fet un nou pas -no sabem si endavant o no- i afegeix l'ingredient sorpresa al contingut del refresc. Així comercialitza dos refrescos que poden tenir diversos sabors: cola, llimona, prèssec, poma... o bé te amb gessamí, llimona, crisantem o raïm. La marca pretén que la incògnita sigui l'incentiu de consum. Una estratègia de màrqueting que es vol vincular al joc, la sorpresa, el dubte... la infantilització, en definitiva!

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article