Les cabines de Telefónica s'adapten a les noves tecnologies
Després que tot semblava indicar que la cabina de telèfon era en vies d'extinció per la competència del mòbil, Telefónica ha decidit reinventar-les per adaptar-les a les noves tecnologies. Els darrers 5 anys la companyia va optar per la retirada de més de 7.500 cabines per la seva falta de rendibilitat davant de la competència del mòbil i dels locutoris. El vandalisme i els robatoris que li representaven més de 22 milions d'euros l'any (un 10% del que ingressa) eren els altres motius que la companyia argumentava per la retirada progressiva de cabines lamentant que ni tan sols cobrien el seu manteniment.
Ara sembla que Telefònica s'hi ha repensat i llegim a diversos portals tecnològics, que Telefónica té com objectiu canviar 10.000 telèfons públics en dos anys. Els serveis que oferiran les noves cabines -apart dels tradicionals- serà la recàrrega de mòbils, la compra de targetes internacionals i de Wi-Fi, la captació per a diferents ONG's i la tramesa de SMS, fax o e-mail. També s'hi podran descarregar continguts per a mòbils (música, jocs, logotips, tons o imatges).
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari