L'absència de pressupost per escrit és el que més preocupa als usuaris de tallers de cotxes


Aquesta és la conclusio a la que arriba el darrer estudi efectuat per l'associació de consumidors CECU basant-se amb les 2.000 consultes i queixes rebudes l'any passat relatives a la reparació d'automòbils. S'afegeix la inquietud que sent l'usuari per les garanties i les incidències que sorgeixen en la reparació dels vehícles com a temors més estesos a l'hora de portar el cotxe al taller mecànic. CECU publica també un seguit de recomancions que paga la pena de recordar. Algunes destacables: Que una factura ha de desglossar el que és de mà d'obra i el que correspon a material, que les reparacions tenen una garantia de tres mesos o 2.000 km o que cal demanar un resguard de dipòsit del vehicle en el taller per a determinar la responsabilitat de possibles desperfectes. El pressupost donat de paraula a vegades genera perspectives que no coincideixen amb la factura que es presenta a l'usuari quan va a recollir el cotxe. La Confederació de consumidors alerta a l'usuari que, si no compta amb un pressupost per escrit, aquests increments en el preu final no podran ser rebatuts.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.

Comenta aquest article