L'ACC encara té en tràmit 81 reclamacions arrel del col.lapse del Prat d'ara fa un any


?L'Agència Catalana de Consum (ACC) encara tramita 81 de les 1.208 reclamacions que va gestionar arran de la invasió de les pistes de l'aeroport de Barcelona per part dels treballadors del servei d'assistència a terra, ara fa un any. Les reclamacions gestionades per l'ACC van recaure sobre 57 empreses, de les quals una trentena va correspondre a aerolínies i a la resta a agències de viatges, a més d'AENA, ens gestor dels aeroports espanyols, segons les dades facilitades a Efe per l'entitat dependent de la Generalitat. D'aquestes 1.208 reclamacions, 729 es van resoldre amb un acord entre les parts, amb la mediació de l'ACC, el que suposa el 60,3% del total, mentre que 398 van ser arxivades per no haver-se assolit una resolució satisfactòria del conflicte o per falta de documentació. En aquests casos, els reclamants han pogut recórrer a la via judicial. Un any després de la vaga salvatge que va paralitzar i va portar el caos a l'aeroport d'El Prat, que va afectar més de 100.000 passatgers i 600 vols, Aena ha pagat 4,2 milions en indemnitzacions, té un expedient sancionador obert contra Iberia i un jutjat manté la imputació de 50 empleats per envair les pistes.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article