UCC demana un protocol d'atenció i compensació econòmica pels afectats per avaries de Renfe
La Unió de Consumidors de Catalunya-UCC demana al Consell de les Persones Consumidores i a l’Agència Catalana de Consum que facin les gestions que calguin per a crear un protocol d’atenció i de compensació econòmica pels afectats per les avaries.
Tot i que Renfe ha creat un comissió d'anàlisi de la situació de rodalies, davant la situació es crítica que s'ha creat UCC reclama que els diferents mecanismes de defensa del interessos i drets dels usuaris actuin amb celeritat per tal de corregir una situació que dura massa temps sense avenços que permetin l'optimisme.
UCC demana informació detallada del per què dels darrers incidents, el tipus d’atenció que han tingut els usuaris afectats i quines mesures pensa prendre Renfe per a compensar els perjudicats.
L'entitat considera que la companyia ha d’assumir la responsabilitat d’aquesta "patètica situació" i exigeix un sistema de compensacions econòmiques determinades per la Junta Arbitral ja que la devolució del import del bitllet beneficia, exclusivament, a qui provoca el perjudici.
Tanmateix, demanen que els costos dels serveis públics utilitzats per treure als viatgers atrapats en els trens el passat cap de setmana sigui assumit per RENFE.
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari