Una clienta de BT es passa 20 hores al telèfon per parlar amb el servei d'atenció al client


Hannah King, una dona anglesa de 51 anys, va trucar al telèfon 0800 d'atenció telefònica de la companyia British Telecom perquè havia canviat de residència i la línia no funcionava. Va trucar 3 vegades i en total va passar 20 hores esperant que algú l'atengués. Escoltava un missatge gravat i després una música d'estar "en espera" altre cop el missatge gravat i altre vegada la música. Ho explica el diari britànic Times que detalla que la dona va acabar plorant sense saber com podia posar-se en contacte amb BT. El més curiós és que, puntualitza el Times, un portaveu de BT ha reconegut que amb el nou sistema que han instal·lat d'atenció telefònica alguns abonats poden esperar hores a ser atesos.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article