L'Agència Catalana de Consum ja ha atès més d'11.000 consultes per l'apagada


Un total d'11.144 consultes i 332 reclamacions han estat gestionades fins ara per l'Agència Catalana de Consum (ACC), segons el que s'ha fet públic després de la darrere trobada del grup de seguiment dels efectes de l’apagada del 23 de juliol a Barcelona, que presideix el Conseller Antoni Castells. Després de constatar la desconnexió de tots els grups electrògens instal·lats per donar servei a la xarxa i l’estat de les obres per al restabliment de la normalitat en el subministrament elèctric, la Direcció General d'Energia i Mines (DGEM) elabora un informe que haurà de delimitar els fets que van succeir en totes les instal·lacions afectades per l’incident i en determinarà les causes. Amb aquest objectiu, no es descarta que es pugui requerir més informació a les companyies implicades. En les seves conclusions, l’expedient informatiu establirà les responsabilitats i determinarà l’obertura del corresponent expedient sancionador. La Generalitat és l’únic organisme autoritzat per aplicar sancions en casos com aquest.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article