Telefònica aposta per la telefonia de baix cost, però de moment només a Alemanya


Aquest dilluns Telefónica llançarà al mercat alemany la seva nova línia de serveis 'low cost' anomenada Fonic. L'operadora ha tancat un acord amb la multinacional Lidl per distribuir aquest servei a través de la xarxa de supermercats. Serà a través d'O2 -filial europea dels mòbils de Telefónica- i oferirà una tarifa única de 9,9 cèntims per minut i per missatge de text SMS, les 24 hores del dia a totes les xarxes alemanyes, sense quota mensual, sense càrrecs mínims i sense condicionar el període de contracte. I no només això. També ofereix un sistema de control de despesa automàtic als seus clients per a que puguin estar informats en tot moment dels diners emprats en trucades de mòbil, entre d'altres. Quin és el secret de tanta atenció? Doncs la presència d'un competidor ferotge en el mercat. Deutsche Telekom i l'holandesa KPN, fa poques setmanes que han llançat al mercat alemany ofertes realment econòmiques dirigides a consumidors joves i grups ètnics. Segons Expansión que recull la notícia, Telefónica utilitzarà el mercat alemany com a banc de proves per presentar aquests serveis de "low cost" a d'altres mercats on opera com Espanya, Regne Unit, Irlanda i Txèquia. Aquesta iniciativa de Telefónica suposa l'entrada del gegant de les telecomunicacions en un terreny fins ara exclusiu de les operadores virtuals. Unes companyies, recordem, que utilitzen les xarxes i les infrastructures de la mateixa Telefónica o Vodafone. Yoigo i companyies com Carrefour i The Phone House, són les que fins ara han donat preus més competitius gràcies a uns preus ajustats i simplicitat de tarifes.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article