El fast food acapara la costa de Palma


La Fundació Gadeso ha elaborat una avaluació del producte turístic a la Platja de Palma. Entre les conclusions en destaca la tendència que el fast food monopolitzi tota l'oferta gastronòmica de la zona, que la majoria de locals d'oci no són habilitats per a discapacitats i que la majoria de la retolació i informació que donen és en anglès o alemany. Segons Gadeso, l’excés de l’oferta gastronòmica que hi ha a la Platja de Palma i també a les zones de Can Pastilla i l’Arenal va perdent en qualitat i va guanyant en quantitat. Una quantitat 'desregulada' que preval sobre les iniciatives de restauració tradicional de les Illes com són les marisqueries i les arrosseries. L'estudi reclama l'atenció de les diferents administracions implicades en el Pla de reconversió integral de Platja de Palma per a crear una oferta vinculada a un model turístic de qualitat. L'estudi lamenta que l’oferta d’oci es dirigeix de manera única i exclusiva a la població turísitica i puntualitza que aquella és una zona en què hi viu una quanitat important de residents autòctons. Font: DiarideBalears

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article