Els retards es fan habituals als vols Madrid Girona


Si fa una setmana el Diari de Girona informava sobre l'espera de mitja hora que van haver de fer els passatgers del darrer vol Madrid-Girona perquè ningú els havia col.locat l'escala després d'aterrar, ara informa de la consolidació de les queixes d'aquest servei que ofereix Spanair. Els usuaris d'aquest trajecte s'han queixat al diari dels retards i anul.lacions que es repeteixen de manera constant. La mateixa companyia ha reconegut les deficiències i s'ha compromès amb la Diputació de Girona de reparar-les en breu. El diari explica algunes de les queixes que li han fet arribar els passatgers habituals, entre les que destaca que la companyia només té a l'aeroport de Barajas un sol empleat que dóna la cara davant de tots els desgavells del servei. Coincideixen en què al principi el servei funcionava com oli en un llum però amb el temps s'han anat reproduint situacions irregulars. Fins i tot, lamenten que en algunes ocasions, a l'hora de compensar els usuaris, Spanair no admet que el vol s'ha cancel.lat -fet que obliga a retornar diners- sinó que argumenta que ha estat un retard, quan, en realitat un retard "d'hores" equival a agafar el vol següent. Recordem que actualment són quatre les sortides diàries que fa aquesta ruta. Diari de Girona explica que des que van començar les queixes dels passatgers ha entrat diàriament a la web d'Aena "i a penes hi ha hagut dia que no hi hagi retards. O són cancel·lacions encobertes?", es pregunta. I en posa alguns exemples.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article