Socis de Facua trien Amena com la més conflictiva
La companyia de telefonia mòbil del grup Auna Amena va ser, l'any 2005, l'operadora més denunciada pels usuaris de la Federació de Consumidors en Acció -FACUA- segons mostra el seu balanç anual de consultes i reclamacions. La tercera companyia en quota de mercat acapara el 46% de les consultes i reclamacions sobre irregularitats en telefonia mòbil. La companyia Vodafone va ser objecte del 31% de les queixes mentre que l'operadora dominant Movistar va rebre el 23% de les reclamacions. FACUA demana a France Telecom que després de comprar Amena al Grup Auna, impulsi un canvi substancial en les seves polítiques d'atenció al client... Tot i que continua en el primer lloc, el percentatge de queixes contra Amena ha baixat pel que fa a l'any anterior en que va arribar a suposar el 62% de les reclamacions. Per la seva banda, Vodafone gairebé ha duplicat el percentatge de queixes aquest darrer any, segons Facua, ja que el 2004 va rebre el 16%, passant de la tercera posició a la segona en el darrer any. Movistar, mentre tant, es manté gairebé igual que l'any 2004, només un punt per sobre del balanç anterior. Les reclamacions relatives a telefonia fixa, mòbil, accés a Internet i comerç electrònic se situen en el primer lloc de les queixes rebudes per FACUA, i representen el 24,3% del total.
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari