Baixa el consum de roba entre els barcelonins
TNS Worldpanel, empresa especilitzada en l'anàlisi del comportament dels consumidors, ha publicat un estudi sobre la diferència que marca els hàbits de compra dels ciutadans de Barcelona i Madrid a l'hora de comprar roba.
L'estudi constata que el sector tèxtil va créixer un 9% a Madrid durant el primer semestre de l'any, en canvi, va baixar un 3% a Barcelona. El comparatiu mostra com també en això preval un estil de vida diferent entre les dues capitals. Els compradors de la ciutat comtal valoren especialment el preu de les prendes, una bona relació qualitat-preu, el tracta en l'atenció al client i entre els seus gustos té molt de pes la compra en el petit comerç. TNS explica que als madrilenys els agrada comprar en les grans cadenes i centres comercials més que enlloc -també en tenen més concentració-. L'hàbit d'anar de compres és molt més estès a la capital de l'estat, on no és tan important el preu com que els materials siguin de qualitat, les botigues tinguin un disseny interior atractiu i que canviïn sovint de col.leccions.
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari