Un 20% d'usuaris estaria disposat a comprar un cotxe per Internet


Un estudi del web especialitzat en automoció Cars Online conclou que un de cada cinc consumidors estaria disposat a comprar un cotxe per Internet. La proporció s'ha multiplicat per deu en comparació amb un estudi similar efectuat el 2001, on només eren un 2% els agosarats. Les dades s'han basat en l'opinió de 2.600 entrevistats repartits entre EEUU, Alemanya, França, Regne Unit i Xina. La millora del disseny dels webs dels concessionaris de cotxes i l'expansió dels blocs, fòrums i cercadors automobilístics han reforçat la confiança del consumidor a l'hora d'adquirir un vehicle per Xarxa. Altres aspectes que tracta l'estudi van relacionats amb la importància de l'impacte ambiental a l'hora d'optar per un model o un altre. Els consumidors europeus són els més sensibilitzats en aquest tema. Els nordamericans i els xinesos opten pel preu del carburant com a factor decisiu. Font: Europa Press

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article