Un hotel de Barcelona il.lumina la façana segons l'estat d'ànim dels clients


L'exploració de possibilitats de màrqueting és un pou sense fons. I si no, mireu l'exemple de l'hotel Cram del carrer Aribau de Barcelona. En la campanya de llançament del seu nou web, l'hotel ha volgut explorar el camp de la interactivitat que permet als usuaris deixar escrites les seves emocions a partir d'icones personalitzades que, posteriorment, serviran de base a una estadística. Els resultats de la base de dades indicaran el color que il.luminarà la façana, en funció de l'estat d'ànim resultant. L'agència de comunicació interactiva i màrqueting Nopiun, amb seu al carrer Pau Claris, és l'encarregada de desenvolupar el projecte. Tot i que l'experiència és oberta al públic en general, el web també és accessible des de les estances de l'hotel a través d'un sistema audiovisual. Els promotors de la idea pretenen així donar una experiència diferenciadora a l'hotel i la seva promoció en vers la resta d'hotels vanguardistes de la ciutat.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article