La publicitat i l'etiquetatge dels aliments funcionals a debat


Des del juliol passat ha entrat en vigor el Reglament comunitari que regula la informació sobre propietats nutricionals i saludables dels aliments. La normativa obliga les empreses alimentàries a ser més rigoroses i precises en l’etiquetatge i publicitat dels anomenats ‘aliments funcionals’-aliments enriquits amb ingredients beneficiosos per un determinat aspecte de la salut- i, per altra banda, facilita a les Administracions unes regles del joc més clares, per a fer-ne el control. Davant d’aquest fet, l’Agència Catalana de Consum organitza aquest dijous 13 de desembre la jornada ‘Nous reptes en la comunicació dels productes alimentaris. Aliments funcionals: Publicitat i Consum‘ amb la intenció d'obrir un debat sobre els canvis que esta provocant l’entrada en vigor del reglament i avaluar aspectes concrets del món del consum. En la trobada hi participaran especialistes en nutrició, empressaris del sector alimentari, distribuïdors i representants de l’Agència Europea de Seguretat Alimentària, entre d’altres. La jornada tindrà lloc al Palau de Congressos de Catalunya (Barcelona).

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article