El grau de satisfacció d'usuaris d'Internet baixa 10 punts


Els internautes continuen insatisfets del servei de banda ampla -i més si es té en compte la diferència de preu que han de pagar envers d'altres països europeus-. El segon estudi realitzat per la consultora JD Power and Associates mostra que en el darrer any el grau de satisfacció dels usuaris d'Internet ha caigut 10 punts. Bàsicament per dues raons: El temps d'espera per ser atesos quan existeix algun problema i les interrupcions de servei. La consultora ha fet un sondeig entre 1.000 clients de les 5 principals teleoperadores. Els servei d'atenció al client ha estat l'objecte de més queixes i, especialment, el temps que ha d'esperar l'usuari per a ser atès pel proveïdor que volta els 10 minuts de mitjana. La majoria dels usuaris ha de pagar de la seva butxaca aquestes trucades i això explica el descontent generalitzat. Les queixes per interrupcions de servei també han augmentat i han passat d'una mitjana de 5,27% l'any 2006 al 6,93% el 2007. L'estudi també explica que les quotes mensuals que paguen els usuaris també han tingut una lleugera rebaixa envers el 2006, que eren 1,83 euros més cares. La mitjana ha passat de 49,94 euros mensuals als 48,11 de 2007. Orange és l'operadora més valorada -especialment pel cost-, seguit de Jazz Telecom per les seves prestacions, la seva fiabilitat i els serveis d'e-mail. En tercer lloc apareix Telefónica. La majoria de les 25 hores setmanals en què estan connectats els internautes es dediquen a la recerca de mapes i direccions, operacions bancàries on line, reserves de viatges i missatgeria instantània. Més Informació: Cincodias

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article