En un minut es pot saber quan algú farà una compra impulsiva


Un venedor pot detectar quan un client farà una compra impulsiva només en un minut. Almenys això és el que vol mostrar un estudi de la Universitat de New Hampshire (EEUU) que assenyala determinades actituds comunes que diferencien un comprador impulsiu d'un altre més dificil d'influir amb els 'cants de sirena' del màrqueting. Les persones més flexibles i de menys autocontrol són les que, segons l'estudi, compensaran els esforços del venedor amb una compra. Les altres segurament marxaran de l'establiment amb les mans buides si no troben el que volen. L'estudi dirigit per Chuck Martín, professor de la Whittemore School of Business and Economics, assenyala que els compradors compulsius acostumen a buscar intensivament i a passar llargues estones caminant per l'establiment, no són fidels a una marca determinada i s'adapten més facilment a un canvi de condicions. Més informació: Theslogan Magazine

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article