Vodafone acaba tornant 8.000 euros a un client al que no va advertir del sobrecost de la tarifa plana


La companyia de telefonia mòbil Vodafone s'ha vist obligada a tornar 8.016,09 euros facturats a un usuari que es va connectar des de Portugal sense saber que el preu de connexió a l'estranger era més car. L'organització de consumidors Facua va presentar una denúncia per aquest cas davant de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions. En la denúncia Facua explica que Vodafone havia ofert a aquest client, un ciutadà de Sevilla, la seva tarifa plana 3 G sense límit de descàrregues, sense advertir-lo, que en cas de connectar-se des de l'estranger caldria pagar un sobrecost diferent dels 39 euros, més IVA, que costa aquesta tarifa. Facua denuncia que el contracte subscrit amb Vodafone "no aclareix les condicions del servei", ni a la botiga el van informar de les limitacions geogràfiques de la seva tarifa plana d'accés a Internet. Per això, aquesta organització va interposar una reclamació a Vodafone argumentant que les quantitats facturades en concepte de roaming-internet entre el 29 d'abril i l'1 de maig no responien a les condicions ofertades a l'usuari. Tot i que la companyia, segons Facua, es va negar inicialment a cancel·lar la factura, ha acabat emetent una factura de rectificació per import de 8.016,09 euros.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article