La botiga del futur a Alimentària 2008


El 10 de març obrirà les seves portes el saló Alimentària 2008. La novetat d'enguany va lligada al sector de la distribució: La botiga del futur. Un espai que posarà en escena les darreres tendències en distribució. Els guanyadors del Premi Nacional de Disseny, Pati Nuñez i Toni Arola, seran els encarregats de dur a terme una particular posada en escena de l'espai que vol ser aparador d'empreses que presenten les innovacions més recents en el sector. Bizerba exhibirà les balances electròniques intel•ligents, que inclouen missatges d'interès per al client. Per la seva part, Vicaimport, exposarà un nou dispensador de vi que permet al client seleccionar el tipus de vi que prefereixi. El sector de la publicitat i el màrqueting alimentari també té el seu lloc a La Botiga del Futur. Specialthings presenta IMAGEPRO3D® que permet veure imatges en tres dimensions o missatges que suren a l'aire, i l'empresa Famori mostra la catifa interactiva, capaç de canviar el missatge que projecta quan detecta un moviment. Les innovacions en distribució no serien complertes sense les que impliquen seguretat alimentària. L'empresa càrnia Espuña, que aporta el concepte de "traçabilitat", consistent a oferir l'oportunitat al client de veure el seguiment d'un producte des del camp fins que arriba al seu plat. La fundació Design for All, explicarà els seus avenços en millorar l'accessibilitat als disminuïts. Finalment, la firma Azkoyen mostrarà l'últim en màquines de vending, Checkpoint en sistemes de seguretat i Smeva en instal•lacions de fred.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article