Premis europeus a les millors campanyes de protecció del consumidor


La comissària de Protecció del Consumidor, Meglena kuneva, ha presentat els premis que la Comissió Europea ha atorgat a la millor campanya dirigida als consumidors. El primer premi ha estat per "Galactor i els trenca - codis", un joc on line presentat per Finlàndia que instrueix als adolescents sobre els seus drets i responsabilitats com a 'ciberclients'. El joc ha estat introduït als països nòrdics a través d'Internet, de la premsa i de les escoles. El premi a la iniciativa més original se l'emporta "Consumer Challenge Quiz", presentat pel Regne Unit, un programa que pretén ajudar als joves que tenen més dificultat d'aprenentatge en tot el que fa referència a l'àmbit del consum per tal que estiguin més i millor informats. Irlanda ha aconseguit el premi a la millor campanya financera per la promoció d'un portal d'Internet "It's your money" destinat a ajudar als consumidors a prendre decisions fiduciàries amb més coneixement de causa. Un dels objectius del concurs ha estat el desig que els estats membres posin en comú els principals problemes que amoïnen els consumidors i fomentar l'intercanvi d'idees sobre com fomentar el coneixement dels drets dels consumidors. Irlanda ha aconseguit el premi a la millor campanya financera per la promoció d'un portal d'Internet de temàtica financera destinat a ajudar als consumidors a prendre decisions fiduciàries amb més coneixement de causa. L'avaluació es basava en l'impacte de la campanya segons el nombre de gent a la que anava dirigida, varietat d'audiències, sempre en funció dels recursos que hi invertia. També es considerava la creativitat de l'enfoc utilitzat per la campanya, el tipus, la combinació de mitjans de comunicació, l'originalitat.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article