El consumidor demana més comoditat i no fer cues


L'estudi Demandes del comprador del futur, que s'ha presentat al Saló Alimentària, conclou que el consumidor demanda una oferta innovadora, tenir més informació sobre el producte i espera facilitats a l'hora d'aconseguir-lo, principalment amb establiments que ofereixin més comoditat. Com a possibles solucions a aquestes inquietuds, l'informe, que ha elaborat l'empresa Taylor Nelson Sofres, proposa que es gestionin les cues, per eliminar la sensació de pèrdua de temps a l'hora d'anar a comprar. També se suggereix l'ús dels carrets intel·ligents que van calculant el cost de la compra, o bé que siguin més fàcils de moure. L'estudi també fa referència al perfil del consumidor del futur: inquiet i inconformista, fidel a les marques, però que sovint no es queda satisfet amb la primera opció. És una persona sovint immigrada, cada cop més gran, en un percentatge elevat viu sola i està avorrida del model de compra actual. Més info: Telenoticies

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article