Denuncien The Phone House per l'abús en contractes de permanència


La Unió de Consumidors ha anunciat que denunciarà la distribuïdora de telefonia mòbil The Phone House per imposar als seus clients contractes de permanència de 7 mesos, que s’han de sumar a la permanència de 18 mesos que comporta l'alta en l'operadora de telefonia. Així, els abonats que es vulguin donar de baixa de la línia telefònica durant el període inicial de permanència hauran de pagar una doble penalització: Entre 100 i 150 euros que estableix l'operadora més els 120 euros que afegeix The Phone House. La penalització podria arribar fins els 270 euros per donar de baixa la línia o per incompliment d’alguna de les clàusules del contracte. Els clients de The Phone House estan obligats a mantenir la línia amb l’operador contractat durant 7 mesos i tenir un consum de 0,60 euros mensuals de mitjana. L'organització de consumidors considera que aquestes condicions suposen un abús i un perjudici pel que denunciaran la companyia davant de la Secretari d'Estat de Telecomunicacions.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article