Els blocaires es mostren escèptics davant del 'màrqueting verd'


La majoria de les grans marques han pujat al carro de l'anomenat 'màrqueting verd'. Tanta reiteració embafa i pot arribar a ser perillosa. Almenys és el que indiquen els resultats d'un estudi elaborat per Nielsen que mostra als anunciants els perills d'exagerar aquest tipus de màrqueting vinculat a les finalitats ecològiques i el denomina greenswashing (rentat de cara verd). L'estudi demana a les empreses més transparència ja que assegura que els blocaires condemnaran ràpidament aquests 'rentats de cara' quan sospitin la distorsió en les seves campanyes, en ocasions ben agressives. Els autors expliquen que els blocaires són un col·lectiu de consumidors "altament escèptic". Ho exemplifiquen amb el fet que els missatges que apareixen a la Xarxa relacionats amb la sostenibilitat han crescut un 106% des de setembre de 2006 però quan es parla del 'greenswashing' el més habitual es per constatar les contradiccions entre el que diuen i fan les companyies que s'anuncien. Més informació: MàrquetingNews

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article