Paga la pena reclamar


Ho testimonia avui un oient del Matí de Catalunya Ràdio, que explicava en l'apartat del 'Defensor de l'oient' com aquest estiu va perdre l'avió a Mallorca per culpa d'un dels retards de Rodalies, que en aquella ocasió es va allargar més d'una hora. Cecili Padilla, de Molins de Rei, va presentar reclamació a Renfe perquè s'havia vist obligat a comprar un altre bitllet d'avió a causa d'aquell retard, però la companyia es va limitar a retornar-li el bitllet de tren i a explicar-li que 'la indemnització compensatòria no podia sobrepassar l'import del bitllet de tren'. Aquell fet va alimentar encara més el seu enuig i va optar per presentar una reclamació a l'Agència Catalana del Consum. Després d'uns mesos, el Tribunal de l'ACC ha estimat la seva queixa obligant la companyia a compensar-lo amb els 164 euros del passatge per l'avió que va perdre. Padilla, explicava que, ja que en el seu dia va trucar angoixat a l'emissora per manifestar la seva indignació, ara volia compartir amb els oients la satisfacció pels resultats i encoratjar-los a reclamar si senten que han estat tractats de manera injusta, utilitzant els canals establerts.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article