'Efecte papallona', l'espot guanyador de la campanya "A les 6, a casa"


L'espot 'Efecte papallona' ha estat el guanyador del concurs promogut per UGT de Catalunya i que ha de protagonitzar la campanya "A les 6, a casa". L'espot realitzat per Anna M. Guiot, M. Ángeles Llanos i Rubén Miguel, estudiants de la llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques de la UAB, servirà per obrir un debat social sobre el temps dedicat al treball i les dificultats per conciliar la vida laboral amb la familiar i la personal, que en breu iniciarà el sindicat. La convocatoria va anar dirigida als estudiants de Ciències de la Comunicació de la UAB i l'objectiu era trobar l'espot que millor expressés, en un minut, l'esperit de la campanya. El sindicat compta en aquest projecte amb la col.laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Associació de directius de comunicació de Catalunya - Dircom. Amb aquesta iniciativa es vol evolucionar cap un canvi cultural sobre el paper que el treball juga a la nostra vida. El jurat va decidir per unanimitat atorgar el primer premi a aquest grup d'estudiants per recollir eficaçment tots els requisits i aconseguir situar la qüestió en termes de benefici tant per al treballador com per a l'empresa, respondre a un plantejament actual i juvenil i obtenir un dinamisme narratiu i una solució gràfica tals que sintonitzen perfectament amb la imatge global de la campanya. El concurs ha estat organitzat per la UGT de Catalunya i Canal UGT, amb la col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Associació de directius de comunicació de Catalunya - Dircom.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article