Conserves Ferrer impulsa l’ús d’Internet i les xarxes socials per arribar al públic jove


L’empresa catalana Conserves Ferrer, fabricant de productes alimentaris en el segment gourmet, basa la seva estratègia d’èxit en el desenvolupament de noves línies de plats preparats que es dirigeixen a un consumidor jove. Aquesta aposta li ha permès augmentar un 2% la facturació durant l’últim any. L'empresa ha participat al programa Noves Oportunitats de Negoci (NON) d’ACC1Ó -l’agència per a la competitivitat depenent  de la Generalitat-.

Per arribar al públic jove, l’empresa de Santpedor ha decidit potenciar l’ús d’Internet i de les xarxes socials com a canal de comunicació. Hi comparteix menús, idees de cuina i receptes, fins i tot des de la web es promou un concurs de receptes, i mensualment publica la més original i creativa. Ferrer afirma que aquesta “és una manera d’obtenir l’opinió del consumidor que ens ajuda a detectar noves varietats de productes”.

En els últims dos anys, Conserves Ferrer ha creat línies d’arrossos, cremes i fideuàs a les quals afegeix noves varietats. Actualment, l’empresa està elaborant noves formules per a una línia de caldos naturals que llençarà al mercat al 2012.

L’empresa forma part del Clúster Català d’Elaboradors de Productes Gourmet, constituït el març del 2010. El Clúster ha presentat recentment la marca Catalonia Gourmet amb l’objectiu de promocionar internacionalment els productes més selectes de la gastronomia catalana.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article