Queixes dels usuaris per irregularitats en la facturació de Vodafone Life


L'Agència Catalana del Consum publicava aquesta setmana les dades sobre reclamacions presentades des de les comarques de les Terres de l'Ebre. Coincidia, una vegada més, el lideratge de Telefonia i Internet, superant en aquest cas el 58% del total de queixes. I no és d'estranyar. Si bé l'ús de les noves tecnologies s'ha disparat els darrers anys i no tenim referent de comparació amb d'altres èpoques, si que podem afirmar que les companyies que donen els serveis no motiven la confiança del consumidor. Casos com el que denuncia l'organització de consumidors UCE són un exemple del recel i desconcert que desperten entre els usuaris. L'entitat explica que ha rebut nombroses queixes d'abonats al servei de connexió a Internet a través de Vodafone Life, que havien detectat errors en la facturació. En algun cas l'import arriba a superar els 700 euros. El detall de les factures corresponents a març i abril mostra connexions periòdiques cada pocs minuts, fins i tot a altes hores de la matinada. Els usuaris asseguren que no han fet aquestes connexions. En un dels casos analitzat per UCE la connexió s'allargava 230 hores. La companyia no ha reconegut cap responsabilitat en el tema i ara UCE es planteja portar el cas davant de la Comissió del Mercat de Telecomunicacions. De moment, l'organització de consumidors recomana als clients de Vodafone que detectin alguna irregularitat en la facturació de Vodafone Life presentin una reclamació. Més informació: UCC

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article