El mercat dels cotxes 'low-cost' té els ulls posats en els mercats emergents


Les vendes de cotxes segueixen en caiguda lliure, avui s'ha fet públic que durant el més d'abril la venda de vehicles lleugers van baixar un 21,6%. Mentre aquí les xifres de vendes es desinflen mes rere mes, i els preus es contenen (per força), els grans fabricants de cotxes ja comencen a mirar els països emergents com a possibles atemperadors de les seves pèrdues. Si fa poques setmanes Tata anunciava la comercialització del model Nano (en la foto) per a vendre a uns 2.000 dòlars -uns 1.300 euros-, avui són Renault-Nissan i el grup indi Bajaj que han anunciat la creació d'una coempresa destinada a "desenvolupar, produir i comercialitzar" un nou model de cotxe per vendre a 2.500 dòlars (1.625 euros). Això si, el llançament dels cotxes de baix cost arrencaria el 2011 al mercat Indi. Les tres societats han batejat el nou model com ULC i es produirà, també, a l'Índia. Més informació: Les Echos

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article