Els hotelers d'Alacant s'apunten al low cost


Els hotelers de la Costa Blanca estan comprovant que els clients retarden les reserves per aquest estiu. Davant d'això, tot i que ningú vol parlar de crisi, han optat per un màrqueting més agressiu, per intentar que s'estimula la demanda. Així, molts han seguit l'estratègia de les companyies aèries de low cost i ofereixen preus de fins un 20% de rebaixa si les reserves es fan amb una anticipació d'entre 30 i 90 dies. Altres, trien el reclam d'oferir l'estada gratis als nens o la venda de dues places al preu d'una. Josep M. Caballé, president del gremi alacantí, explica que el model de les companyies aèries de baix cost permet planificar millor la temporada. Posa l'exemple "si tinc cent habitacions a 50 euros, les 8 o 10 primeres que es reservin les podré vendre per uns 10 euros, mentre que la resta augmentarà de preu a mida que passin els dies". D'aquesta manera, afirma, el client que tingui més reflexos en sortirà beneficiat. Per altra banda, la cadena Magic Costa Blanca, ha estat la pionera en oferir places d'hotel gratis per a nens. A més, ofereix un 20% de descompte sobre les habitacions que es reservin amb 90 dies d'anticipació. En general la majoria de descomptes són d'entre un 5 i un 10 %, però es dóna el cas d'agències minoristes com Viatges Ibèria que fan ofertes aplicant la fòrumal 2x1 i, per tant, el descompte és del 50%. Més informació: Información.es

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article