Campanya de Telefónica a la República Txeca, on ofereix trucades gratis a canvi de publicitat


Les possibilitats del màrqueting i les fòrmules més exòtiques d'aconseguir ingressos són un pou sense fons quan es tracta del mercat de les operadores de telefonia. Es clar que estem parlant de Telefónica que, de fet, té un bon marge per anar fent proves sense patir ensurts financers. Tecnonews explica que aquesta vegada, es tracta d'una prova pilot que la companyia ha iniciat a Txèquia, i que obre possibilitats a qui sempre va escurat de saldo. Així, si a l'usuari no li fa res haver d'escoltar una falca publicitària abans de fer la trucada, podrà parlar de fix a mòbil, de manera gratuïta. La notícia no parla de si la trucada té un límit de temps o bé es tracta d'escoltar una falca publicitària cada X minuts.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article